بفرمایید بستنی نسکافه

لحظه ای از زندگی

بفرمایید بستنی نسکافه

مواد اولیه :

  • خامه - 250 گرم
  • تخم‌مرغ - سه عدد
  • شكر - 100 گرم
  • شير - چهار قاشق سوپخوري
  • نسكافه - يك قاشق سوپخوري
  • آبليمو - نصف قاشق چايخوري
  •  

طرز تهيه:                                                                                   

زرده تخم‌مرغ‌ها را از سفيده جدا كرده و با شكر هم بزنيد تا سفت و سفيد شود، سپس نسكافه را در

شير حل كرده و به زرده‌ها اضافه كنيد.

خامه را در ظرفي ديگر بزنيد تا سفت شود.

سفيده‌ها را نيز با آبليمو بزنيد تا كاملا سفت شود آن را به خامه زده شده اضافه كرده و هم بزنيد.

خامه را به نسكافه و زرده تخم‌مرغ زده شده اضافه كرده و در ظرفي مناسب ريخته سپس در فريزر

بگذاريد تا بسته شود.


نظرات شما عزیزان:

مهسا
ساعت16:12---24 فروردين 1391
من مشتاق شدم با شما تبادل لینک کنم منو با

نام نياتو...خصوصيه

وآدرسhttp://mahsa113.loxblog.com/

لینک کن و سپس به وب من بیا و در سمت چپ تو لینک دوستان برو پایین تا می رسی به آخرش و تو تبادل لينک هوشمند عنوان و ادرس وب خودتو وارد کن راستی باید اول منو لینک کنی تا لینک نکنی نمیشه









مهسا
ساعت16:09---24 فروردين 1391

من مشتاق شدم با شما تبادل لینک کنم منو با
نام نياتو...خصوصيه
وآدرسhttp://mahsa113.loxblog.com/
لینک کن و سپس به وب من بیا و در سمت چپ تو لینک دوستان برو پایین تا می رسی به آخرش و تو تبادل لينک هوشمند عنوان و ادرس وب خودتو وارد کن راستی باید اول منو لینک کنی تا لینک نکنی نمیشه





نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در چهار شنبه 23 فروردين 1391برچسب:, ساعت 15:51 توسط سارا |